banner664
banner595

Samsun İlkadım Müftüsü'nün oğlu ve gelinine FETÖ tutuklaması!..

Samsun'da, İlkadım İlçe Müftüsü Yahya Polat'ın savcı olan oğlu ile hakim olan gelininin, FETÖ operasyonları kapsamında tutuklandığı öğrenildi.

Samsun İlkadım Müftüsü'nün oğlu ve gelinine FETÖ tutuklaması!..

Samsun'da, İlkadım İlçe Müftüsü Yahya Polat'ın savcı olan oğlu ile hakim olan gelininin, FETÖ operasyonları kapsamında tutuklandığı öğrenildi.

Tuğçe Aydoğdu
Tuğçe Aydoğdu
25 Temmuz 2016 Pazartesi 11:44
Samsun İlkadım Müftüsü'nün oğlu ve gelinine FETÖ tutuklaması!..
banner587

Darbe girişimiyle ilgili soruşturma kapsamında,Hakkari ve Yüksekova Cumhuriyet Başsavcılıkları'nın yürüttüğü soruşturma kapsamında, Hakkari ile Yüksekova İlçesi'nde görev yapan 16 hakim ve savcı hakkında yakalama kararı çıkarılmıştı. Karar gereği yakalanan Yüksekova Adliyesi'nde görevli savcı Abdürrahim Polat ile eşi hakim Nesibe Gül Polat, tutuklandı. Polat çiftinin, Samsun'un İlkadım İlçesi MüftüYahya Polat'ın oğlu ve gelini olduğu öğrenildi.



MÜFTÜ POLAT: DEVLET GEREKENİ YAPAR...
Konuyla ilgili olarak samsunhaber.tc'ye bir açıklamada bulunan Müftü Yahya Polat, "Gözaltına alındıklarını biliyorum. Ondan sonra bir bilgi alamadım. Her ikisinin de cemaate ya da FETÖ örgütüne sempatileri var mı yok, öğrenilir, neticeye varılır. Varsa herhangi bir ilişkileri devletimiz gerekeni yapar. Neticede sonradan tüm gerçekler ortaya çıkar. Bu konuda hatası olan, ihmali olan kim varsa elbette neticesine katlanacaktır" dedi. - Samsun Haber

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 25.07.2016 13:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Darbeye Hayır 2016-07-26 10:44:56

Babası oğlunun ne olduğunu bilmiyor sanki, Müftü ya sakallı, kıçı kurtarmak için siyasi bir cvp vermiş, Dürüst ol dürüst, Umarım senide alırlar ve Yıllarca hak etmediğin makamın ve paranın hesabını sorarlar sizlerden

Avatar
Songul akgul 2016-07-26 20:07:30

Yorumlariniza dikkat edin isterseniz suçsuz yere de insanlar geçici süreliğine hapis cezasi alinabiliyor gerçek ortaya cikincada yazdiklariniza utanirsiniz . Hz.yusuf ta suçsuz yere hapis yatti ve cumhurbaşkan imiz RTE da suçsuz yere tutuklandı . terbiyesizligin lüzumu yok.

Avatar
Imamahmet 2016-07-28 02:07:25