banner622
banner519

Yüksek dozda anestezi ilacıyla intihar etti

Ramazan ÇETİN/DENİZLİ, () - DENİZLİ'de acil sağlık teknisyeni 21 yaşındaki Süleyman Yağaç, ameliyatlarda anestezi için kullanılan propofol ilacını yüksek dozda kolundan şırınga ederek intihar etti. Bugün saat 09.00 sıralarında Sırakapılar...

Yüksek dozda anestezi ilacıyla intihar etti

Ramazan ÇETİN/DENİZLİ, () - DENİZLİ'de acil sağlık teknisyeni 21 yaşındaki Süleyman Yağaç, ameliyatlarda anestezi için kullanılan propofol ilacını yüksek dozda kolundan şırınga ederek intihar etti. Bugün saat 09.00 sıralarında Sırakapılar...

19 Mart 2015 Perşembe 13:23
Yüksek dozda anestezi ilacıyla intihar etti
banner556
banner605

Ramazan ÇETİN/DENİZLİ, () - DENİZLİ'de acil sağlık teknisyeni 21 yaşındaki Süleyman Yağaç, ameliyatlarda anestezi için kullanılan propofol ilacını yüksek dozda kolundan şırınga ederek intihar etti.
Bugün saat 09.00 sıralarında Sırakapılar Mahallesi'ndeki apart daireye gelen kız arkadaşı, Pamukkale Üniversitesi Hastanesi'nde Acil Sağlık Teknisyeni Süleyman Yağaç'ın cesedini buldu. İhbar üzerine olay yerine gelen polis, inceleme yaptı. İlk belirlemelere göre Yağaç'ın, ameliyatlarda anestezi için kullanılan propofol ilacını yüksek dozda kolundan şırınga ederek intihar ettiği tespit edildi.
İnceleme sonrası Yağaç'ın cesedi otopsi için Pamukkale Üniversitesi Hastanesi Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

FOTOĞRAFLI

 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner599