banner664
banner595

Samsun MHP'de Karanfil ve Günaydın Şoku!

Milliyetçi Hareket Partisi'nin Samsun Millletvekili Aday listelerinde ilk sıralarda yer alması beklenen Aslan Karanfil ve Ferhat Günaydın'ın listelerde yer almaması MHP'de şok etkisi yarattı.

Samsun MHP'de Karanfil ve Günaydın Şoku!

Milliyetçi Hareket Partisi'nin Samsun Millletvekili Aday listelerinde ilk sıralarda yer alması beklenen Aslan Karanfil ve Ferhat Günaydın'ın listelerde yer almaması MHP'de şok etkisi yarattı.

07 Nisan 2015 Salı 17:57
Samsun MHP'de Karanfil ve Günaydın Şoku!
banner587
SAMSUN - MHP'de milletvekili aday listelerinin açıklanmasının ardından Samsun'da geçtiğimiz yerel seçimlerde Büyükşehir Belediye Başkan Adayı olan Ferhat Günaydın ve AK Parti'nin geçtiğimiz dönem milletvekili adayı olan Aslan Karanfil'in MHP listelerinde ilk sıralarda yer almaları bekleniyordu. Bugün MHP'nin
açıklanan milletvekili listesinde 2 önemli ismin listede yer almayışı Samsun'da büyük şok olarak nitelendirildi. MHP Genel Merkezi her iki aday adaya listede değerlendirmezken, genç ve bayan adaylara önem vermesi ise dikkat çekti.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 07.04.2015 17:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
orhan gören 2015-04-07 22:47:42

mhp iktidar olmamak icin elinden geleni yabıyor.samsunda yabdıda hayırlı olsun.halka düşen görev bu andan itibaren ülkücülere misyonunu ve vizyonunu kaybetmiş liderleri indirmenin yolu onu sandiğa gömmekdir

Avatar
Ramazan keşli 2015-04-07 23:26:46

Ferhat Günaydin nın aslan karanfilin Muzaffer Candemir in olmadığı mustafa keskinin 4 cü sıraya atıldığı Milliyetçi Hareket Partisi ne bu dönem oy vermiyorum

Avatar
no comment 2015-04-07 18:04:27

mhp bu zihniyetle asla ilerleyemez.

Misafir Avatar
cemil.ekici 2015-04-08 07:11:37

Akp artışı. Var.şimdi.üzüldüm.aslan bey Ferat bey akparti.millet 7 götürür

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
serkan can 2015-04-07 21:08:27

Mhp samsunda intihar etmistir bu ruzgar iyi degerlerdirmemis ve samsunda mevcut 1 korur baskada birsey olmaz bu listeyi akp yapsa sncak bu kadar olur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali kara 2015-04-07 18:28:54

Bu mhp ayağına gelen kısmeti tekneye ne kadar meraklı.Sizi taşıyacak oyunuzu artıracak,kamooyunun taktiğini kazanan sevilen isimlere yer vermeyin.ondan sonrada vatan da si suclayin yazık yazık

Avatar
türkeş 2015-04-07 20:14:53

resmen akpartinin ekmeğine yağ sürdüler nasıl bi zihniyetsiniz bu adamların samsun arkasında siz aday göstermediniz büyük kayıp 3 ü zorlıcakken 1 i zor çıkarırsınız

Avatar
emre can 2015-04-07 20:22:02

karanfil in listeye alınmaması faydalı olacaktır. akp nin eski adayı yüzünden pek çok kişinin oy vermek istemediğini görüyordum.
ferhat hoca ya üzüldüm.

Avatar
sessiz 2015-04-07 20:55:32

Böylesine iki güzide insanı listeye ekleme sonrada gel bizden oy iste yok öyle yağma elinize geçen fırsatları kaçırmayı belli ki çok seviyorsunuz ama bu zihniyetle bi yere varamazsınız...

Avatar