banner595

Üniversiteli gencin ölümünde uyuşturucu şüphesi

Hasan DÖNMEZ/KONYA, () - KONYA’da baygın durumda arkadaşları tarafından hastaneye kaldırılan 21 yaşındaki üniversite öğrencisi Samir Nayman, yapılan tüm müdahaleye rağmen yaşamını yitirdi. Nayman'ın, arkadaşlarına en son ''Evde...

Üniversiteli gencin ölümünde uyuşturucu şüphesi

Hasan DÖNMEZ/KONYA, () - KONYA’da baygın durumda arkadaşları tarafından hastaneye kaldırılan 21 yaşındaki üniversite öğrencisi Samir Nayman, yapılan tüm müdahaleye rağmen yaşamını yitirdi. Nayman'ın, arkadaşlarına en son ''Evde...

19 Kasım 2015 Perşembe 12:37
Üniversiteli gencin ölümünde uyuşturucu şüphesi
banner587

Hasan DÖNMEZ/KONYA, () - KONYA’da baygın durumda arkadaşları tarafından hastaneye kaldırılan 21 yaşındaki üniversite öğrencisi Samir Nayman, yapılan tüm müdahaleye rağmen yaşamını yitirdi. Nayman'ın, arkadaşlarına en son ''Evde yalnızken yapıştırıcı çektim bana dokunmayın'' dediği ileri sürüldü. Polis, uyuşturucu kullanmaktan kaydı bulunan Nayman'ın, sentetik uyuşturucu madde olan 'bonzai' kullanması sonucu ölmüş olabileceği ihtimali üzerinde dururken, kesin ölüm nedeni otopside belirlenecek.
Necmettin Erbakan Üniversitesi Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği Bölümü öğrencisi Samir Nayman, iddiaya göre geçen pazar günü arkadaşı M.T.U.'nun evine giderek, hastaneden geldiğini ve kendisini iyi hissetmediğini söyledi. M.T.U. da Nayman’a ne olduğunu sorduğunda ise ''Evde yalnızken yapıştırıcı çektim, bana dokunmayın'' dedi. M.T.U., Nayman'ı önce yatağa yatırarak çorba içmesini istedi. Ancak Samir Nayman, fenalaşıp kusmaya başladı. Bunun üzerine M.T.U., sağlık görevlilerine haber verdi. Çağrılan ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılan Nayman, tedavi altına alındı. Nayman, yapılan tüm müdahaleye rağmen yaşamını yitirdi.
Nayman'ın, arkadaşının evine gitmeden öncede öğle saatlerinde kusma, bulantı ve ishal şikayetleri üzerine aynı hastaneye gittiği, yapılan tetkiklerinde karaciğer enzim değerlerinin normal çıkması üzerine yapılan tedavisinin ardından taburcu olduğu belirtildi. Yaklaşık 12 saat sonra arkadaşları tarafından çağrılan ambulansla tekrar getirildiğinde ise Nayman'ın karaciğer enzim değerlerinin ilk yapılan tetkikin yaklaşık 30 katı fazla çıktığı öğrenildi.
Polis, uyuşturucu kullanmaktan kaydı bulunan Nayman'ın, hastaneden taburcu olduktan sonra da sentetik uyuşturucu madde olan 'bonzai' kullanması sonucu ölmüş olabileceği ihtimali üzerinde dururken, kesin ölüm nedeninin alınan doku parçaları üzerinde yapılacak otopsisinde netlik kazanacağı belirtildi. Soruşturma sürüyor.

FOTOĞRAFLI

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner591

banner388