banner622
banner519

Times: Erdoğan’ı eleştiren gazetelere baskın

Aynur Tattersall / Londra, 2 Eylül () - İngiltere'de yayımlanan Times gazetesi, "Erdoğan’ı Eleştiren Gazetelere Baskın” başlığı ile verdiği haberde, Koza İpek Holding'in Fethullah Gülen ile mali bağlantıları olmakla suçlandığını...

Times: Erdoğan’ı eleştiren gazetelere baskın

Aynur Tattersall / Londra, 2 Eylül () - İngiltere'de yayımlanan Times gazetesi, "Erdoğan’ı Eleştiren Gazetelere Baskın” başlığı ile verdiği haberde, Koza İpek Holding'in Fethullah Gülen ile mali bağlantıları olmakla suçlandığını...

02 Eylül 2015 Çarşamba 09:28
Times: Erdoğan’ı eleştiren gazetelere baskın
banner587
banner605

Aynur Tattersall / Londra, 2 Eylül () - İngiltere'de yayımlanan Times gazetesi, "Erdoğan’ı Eleştiren Gazetelere Baskın” başlığı ile verdiği haberde, Koza İpek Holding'in Fethullah Gülen ile mali bağlantıları olmakla suçlandığını yazdı.

Times, Koza İpek Holding'e yapılan baskının Kasım'da yapılacak seçim öncesi hükümeti eleştiren gazetelere ve televizyonlara yönelik eylemlerin sonuncusu olduğu yorumunu yaptığı haberde, Ankara'daki ofisleri basılan Koza Holding'in, Bugün ve Millet gazeteleri ile internet sitesi BGNNews.com'un da sahibi olduğunu  yazdı.

Gazete, Gülen’in  bir zamanlar Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın müttefiki olduğu yorumunu yaparak,  Erdoğan'ın 2007'de "ayrılıkçı bir örgüt" diye tanımladığı PKK ile barış süreci başlatmasının ardından, iki tarafın ilişkisinde sorunlar yaşanmaya başladığını belirtti.

Aralık 2013'te bir yolsuzluk skandalının meydana gelmesiyle birlikte bazı bakanların oğullarının kamu ihalaleri ile bağlantılı olarak rüşvet aldıklarının iddia edildiği ve skandalın hızla hükümet karşıtı protestolara yol açtığını hatırlatan gazete, yaşananlar ile ilgili olarak komplo kurmakla suçlanan Gülencilerin sorumlu tutulduğunu ve hükümetin o tarihten bu yana Gülenciler ile bağlantıları olduğu sanılan kişi ve kuruluşlara yönelik operasyonlar düzenlediğini yazdı.

Gazete Koza İpek Holding'e bağlı üç yayın kuruluşunun, AKP'yi ve Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı, özellikle de Suriye politikasını yüzünden sert şekilde eleştirdiklerini vurguluyor.

IŞİD'in yükselişinin Türk medyasını da kutuplaştırdığını iddia eden gazete,  birçok kanal ve gazetenin AKP'yi, Suriye Kürtlerini ezmek için örgüt ile işbirliği yapmakla suçladığını ve  bu bağlantılar hakkında çeşitli iddialarda bulunan bazı Türk gazetecilerin de gözaltına alındıkları yorumunu yaptı.

 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner591

banner388